Kurz "Fotíme starými skly" na Petříně

Zdravím Vás a děkuji, že jste zavítali do sekce kurzů. Připravil jsem pro Vás fotokurz zaměřený na focení se starými manuálními objektivy. Kurz se bude pravidelně opakovat a termíny budou vždy vyhlášeny s předstihem.

Základní informace:

Termín: neděle 29.4.2016
Začátek: 15hod
Konec: cca 21hod
Západ slunce: 20:19
Teplota: 20 stupňů nad nulou :)
Maximální počet účastníků: 6
Minimální počet účastníků: 3
Cena: 1200kč

Účast na kurzu si můžete rezervovat na emailu: info@jantichyphotography.com

Za každého účastníka, kterého přivedete na kruz s sebou dostanete 20% slevu.

Kdybyste chtěli účast na kurzu někomu věnovat, můžu poslat poukázku ;)

Kurz je vhodný jak pro naprosté začátečníky, tak pro pokročilé fotografy.

Co budeme dělat?
Budeme si povídat o starých objektivech a fotit s nimi. Během kurzu bude k zapůjčení cca 12 starých objektivů (různá ohniska, různé značky, většinou v závitu M42 kvůli lepšímu adaptování, ale výběr objektivů bude ovlivněn hlavně vybavením účastníků). K zapůjčení budou i adaptéry na zrcadlovky Canon, Nikon, Pentax, Sony A-mount nebo k bezzrcátkům Sony E-mount, Fuji, Micro Four Thirds (Olympus, Panasonic, Samsung).
Probereme problematiku adaptování objektivů na různé systémy, jaké adaptéry použít nebo kde je dobře koupit. Povíme si něco o údržbě a čištění starých objektivů. Budeme fotit, zkoušet, porovnávat a diskutovat.

Co s sebou:

foťák - zrcadlovku nebo bezzrcátko
objektiv(y) - něco, na co jste zvyklí, můžete třeba i porovnat se zapůjčenými objektivy.  
nabité baterie do foťáku a dostatek místa na paměťových kartách
stativ - malý, velký, levný, drahý - jakýkoliv...může se hodit. 
svačinu - během kurzu bude ale přestávka s možností zakoupení občerstvení
dobré ošacení, boty a dobrou náladu  

V případě jakéhokoliv dotazu nebo rezervace míst na kurzu mě prosím kontaktujte na výše uvedeném emailu - info@jantichyphotography.com  

Těším se na Vás                                                                                                           

                                                                                                                         Honza Tichý

Zajímá Vás problematika starých objektivů? Podívejte se i na další kurzy. Nebo zavítejte do sekce článků.